Smartin: Dreggel....:-D
Inlägg: 1782842
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Viskarn: Frågan om de värvar Emil för att få Emil, eller för att få Elias?;) Bra taktik, använda Emil för att locka till sig brorsan hans också inför nästa säsong.