Inlägg: 1782903
Svarskommentarer
Sv: Silly season
WarEvryPractice: Ja men då borde vi fasken få betalt av Boliden också för att vi gör reklam för dom i allsvenskan!
+ 3
Är stålarna slut så är det så det ska vara. Jag vill inte se något jäkla "lyxfälla beteende" och köpa grejer på lånade pengar. :)
Apropå Skellefteå, sjukt överraskad över att Emil lämnar. Han är ju en perfekt spelare för framtiden. Kommer förmodligen inte gå till NHL som sin lillebror, men kommer spela stabilt i SHL. Märkligt. (obs jag har inte sett han spela denna säsong, men jag förväntar mig att han spelat bra).