jeensen: Kan behövas i kvalet mot Sundsvall o dom som kommer att spela mot Modo till våren.
Inlägg: 1783031
Svarskommentarer
Sv: Silly season
TIK fan i Övik : Lär inte behövas. Vi kommer slå er igen i slutspelsserien när vi luftar Bjurö.
Men tack för omtanken. Det värmer.
Men tack för omtanken. Det värmer.
+ 1