Nucky: Ja. Blir så när man möter ett lag som spelar boxplay i 60min.😉
Inlägg: 1783060
Svarskommentarer
Sv: Silly season
TIK fan i Övik :
Spelar boxplay i 60 minuter och vinner matchen med 1-2. Låter riktigt bra om du frågar mig.
Spelar boxplay i 60 minuter och vinner matchen med 1-2. Låter riktigt bra om du frågar mig.
+ 2
Sv: Silly season
TIK fan i Övik : Modo tog bort dom 2 spelarna i Timrå som är vassa offensivt, sen var det ganska enkelt att spela av matchen ;)
+ 1