+ 1
Inlägg: 1784019
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västerås 161212
Steken84: Det är bottenlagens vardag. Sämst när det gäller, som varit vårt adelsmärke i många säsonger nu
Sv: Modo - Västerås 161212
Steken84:
Tkr laget fallit in i samma skit som vanligt, tyvärr! Det blir att satsa på att undvika negativt kval bättre än så är man inte.
Tkr laget fallit in i samma skit som vanligt, tyvärr! Det blir att satsa på att undvika negativt kval bättre än så är man inte.
Sv: Modo - Västerås 161212
Alltså vad vill kommentarorn? Han i stort sett jublade vid slovakens tvåminutare....opartisk var det ja....
+ 1
Svårt att vinna mot sämre lagen