+ 1
Inlägg: 1784028
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västerås 161212
{5647}: Mycket puckinnehav men dåligt med farliga lägen ändå tycker jag.
Och som vanligt med Modo när vi dominerar men inte får till det så tappar vi tålamodet och får två i baken...
Och som vanligt med Modo när vi dominerar men inte får till det så tappar vi tålamodet och får två i baken...
Eidstedt får inte åla rakt hem helt utan att titta upp och ta tredjegubben.
Den där sista utvisningen är dock riktigt felaktig.