Viskarn: Lukas verkar petad nuförtiden, dock
Inlägg: 1785629
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Man kanske inte ska säga att en 16-åring som egentligen ska spela J18 är petad. Då han inte var tänkt till att vara en spelare för A-laget i år är det svårt att kalla det petad.
Är alla andra i J20 och J18 också petade från A-laget?
Man kanske inte ska säga att en 16-åring som egentligen ska spela J18 är petad. Då han inte var tänkt till att vara en spelare för A-laget i år är det svårt att kalla det petad.
Är alla andra i J20 och J18 också petade från A-laget?
+ 2