Inlägg: 1785648
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jo första var bra, men nu i andra så tycker jag AIK kommit mer och mer och har bud på mål. Gäller att orka hålla emot nu.
Jo första var bra, men nu i andra så tycker jag AIK kommit mer och mer och har bud på mål. Gäller att orka hålla emot nu.
Men jag gillar hur vi täpper mitten och släpper till få lägen från slottet förutom då missarna...