Webmaster: en hittills riktigt ok match. Bra tempo och framförallt här i andra har de svårt att skapa chanser, medan vi får långa anfall ibland.
Inlägg: 1786906
Svarskommentarer
Sv: Modo - Oskarshamn 161229
{5647}: Ja de snurrar på fint och passningskvalitén är bra, men IKO lyckas oftast hålla dem på utsidan. Framförallt ser Modo ut att vilja och våga spela hockey idag!
Sv: Modo - Oskarshamn 161229
{5647}: Känner mig ju inte som en äkta modo supporter när jag säger detta. Men vi kommer undan med en hel del måste jag säga. Vi får spela väl aggressivt med klubban kan jag tycka. Iofs bra för oss kanske men inget vidare för själva sporten.