{5647}: Ja Timrå var ju på nedgång redan innan junisarna stack.
Inlägg: 1787484
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Det vore lätt att peka på att juniorerna kanske hade svåra att fokusera med tanke på det kommande - och haussade - VM, men jag vet inte. Jag trodde nog att Timrå skulle vara med i den absoluta toppen fram till jvm, men som du säger har det gått troll i maskineriet.