+ 1
Inlägg: 1787563
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel:
AJ uttalar sig här, som jag förstår är det inte aktuellt iaf såsom tjänsten är utformad idag. Däremot kan han tänka sig en GM likt den de har i den engelska fotbollen.
En plussare i länken
AJ uttalar sig här, som jag förstår är det inte aktuellt iaf såsom tjänsten är utformad idag. Däremot kan han tänka sig en GM likt den de har i den engelska fotbollen.
En plussare i länken
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel:
Nu vet jag inte hur mkt Svartvadet var ute och reste, men intrycket är att AJ är ute mer för att kolla matcher. Å andra sidan blir det uppenbart när han inte närvarar vid träningar. Själv är jag väldigt nyfiken på vilka som sökt, men det lär man inte få veta:)
Nu vet jag inte hur mkt Svartvadet var ute och reste, men intrycket är att AJ är ute mer för att kolla matcher. Å andra sidan blir det uppenbart när han inte närvarar vid träningar. Själv är jag väldigt nyfiken på vilka som sökt, men det lär man inte få veta:)
Annars så känns det ju rätt tomt på sportchefer som är lediga som har någon större mängd erfarenhet, utan det är väl att lyckas övertala någon som redan har ett jobb att lämna det för att ta över Modo och sånt brukar ju oftast bli riktigt dyrt.
Och innan folk blir tokiga så är det här mer en fundering för diskussion än ett förslag :)