+ 1
Inlägg: 1787571
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7943}: Är nog fler än 650 Modoiter som kommer va på plats tror jag.
LJ köpte ju ett jäkla gäng "vanliga" biljetter också.
LJ köpte ju ett jäkla gäng "vanliga" biljetter också.
+ 6
Hoppas på en bra match även om vi har vart på nergång det senaste med lite strul på olika platser och MoDo på uppgång..
Hur som helst blir det en trevlig fredag..