Inlägg: 1787627
Svarskommentarer
Sv: Modo-SSK 170103
Robin Ztorken L:
Oavsett var man ligger i tabellen så är det ganska ovanligt att lag "avpolletteras enkelt", även när bland de sämre lagen i SHL var vi relativt ofta med i matcherna till den sista perioden.
Oavsett var man ligger i tabellen så är det ganska ovanligt att lag "avpolletteras enkelt", även när bland de sämre lagen i SHL var vi relativt ofta med i matcherna till den sista perioden.
+ 1
Sv: Modo-SSK 170103
Robin Ztorken L:Bättre att ta 3 fula och grisiga poäng än inga alls. Bättre att spela bortlagsspel för med det vet vi att vi kan vinna med 😁
+ 2
Sv: Modo-SSK 170103
Robin Ztorken L: Jag är inte nöjd med hur Modo spelar. Lite för krångligt och man släpper till för många chanser. Lite för passivt när man backar hem så de kan enkelt bara åka in och skjuta, samt några pucktapp när vi inte haft tillräckligt många med hem.
SSK har trots allt tre raka segrar och dessutom rätt klara segrar. Serien är så jämn att ingen match är lätt, på samma sätt som ingen match alls är omöjlig.
Dock ser jag inte poängen att bara såga oss jämt med fotknölarna gång på gång på gång.
SSK har trots allt tre raka segrar och dessutom rätt klara segrar. Serien är så jämn att ingen match är lätt, på samma sätt som ingen match alls är omöjlig.
Dock ser jag inte poängen att bara såga oss jämt med fotknölarna gång på gång på gång.
+ 1
Det är ju så dåligt att man mår illa.
Vakna upp någon gång och fatta hur kass vi är, SSK skall bara avpoliteras utan tjafs och vi lyckas vara sämre än ligans absoluta bottengäng.