{5647}: Och vad tror du det beror på?
Inlägg: 1787640
Svarskommentarer
Sv: Modo-SSK 170103
Robin Ztorken L: med tanke på att jag skrev att killen verkar vara en ssk-supporter trodde jag att du skulle kunna räkna ut det.
Tydligen måste jag vara tydligare.
Killen kommenterar nästan bara ssks prestationer och verkar inte kunna namnen på modospelare. När modospelare hakas säger han inget, men vid det omvända pratar han om utvisning. Visst ssk har varit något bättre, men der föranleder verkligen inte kommentatorn enorma sskfokusering.
Tydligen måste jag vara tydligare.
Killen kommenterar nästan bara ssks prestationer och verkar inte kunna namnen på modospelare. När modospelare hakas säger han inget, men vid det omvända pratar han om utvisning. Visst ssk har varit något bättre, men der föranleder verkligen inte kommentatorn enorma sskfokusering.
Sv: Modo-SSK 170103
Robin Ztorken L: Mellanmjölk idag. Det är ju i såna här matcher de äldre ska kliva fram, annars kan de kliva av ;-)