Monno: Kanske lika bra att han är borta ?
Inlägg: 1788225
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo40: Apropå unga talanger, nyförvärv. AJ son Wilson 16 år verkar väl vara en talang, nån som vet något om honom? Borde inte farsan plocka upp honom till MoDo, vad tror ni?