Inlägg: 1790048
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky:
Possler - Bengtsson - Hedberg var det väl som kom upp tillsammans och bidrog med fart och fläkt och energi.
Possler - Bengtsson - Hedberg var det väl som kom upp tillsammans och bidrog med fart och fläkt och energi.
Sv: Silly season
Nucky: Bara han har lärt sig positionsspelet i försvarsspelet så. Kommer ihåg att vi gnällde mycket på att han var både här och där i försvaret när han spelade med oss. Men jag håller med om hans offensiva potential.
Han är på tok för bra för allsvenskan, men fan vad jag velat se honom i Modo när man går upp till SHL.
Ruggig på skridskorna, och stark och rivig för sin storlek samt bra skott.
Bildade en riktigt vass kedja tillsammans med Possler och Adrian Kempe.. (var det väl?)