+ 1
Inlägg: 1790185
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Tror ej det är vanligt med att man dubblar
Dock är det väl så att går det bra och man har talang så klarar man detta ..
Vet ej om Wernblom är med, men utgår ifrån det
Hoppas på vinst ikväll så ser det ljusare ut än på länge....
Nu har dom ångan upp och har fått tändvätska från en fd, MoDo it
Dock är det väl så att går det bra och man har talang så klarar man detta ..
Vet ej om Wernblom är med, men utgår ifrån det
Hoppas på vinst ikväll så ser det ljusare ut än på länge....
Nu har dom ångan upp och har fått tändvätska från en fd, MoDo it
Sv: Silly season
Någon som vet hur länge en NHL klubb har på sig att skriva kontrakt med draftade spelare innan dom tappar rättigheterna för spelaren?
Sedan går J18 snart match mot Brynäs. Ser att ett par spelare som spelade i J20 matchen även är med i J18 matchen, är det vanligt att spelare dubblerar på detta sätt i juniorlagen?
Ingen Wernblom med i något av J-lagen är han med i A-laget i matchen ikväll?