Tarasov: Oavsett om spelet är bra eller för den delen dåligt så ser man vilken skillnad i kvalitét det är mellan HA och SHL. Ambitiöst och bra att sikta mot att vara tillbaka i SHL 19/20 men har väldigt svårt att se det realiseras......
Inlägg: 1790560
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 170114
Domsjö: Som vanligt blir alla negativa vid förlust men det är väl inget konstigt. SHL 19/20 ser jag kunna gå,speciellt om man bygger en bra stomme som man gör nu. Skulle ha suttit fint med någon forwards förstärkning nu!
+ 2
Sv: Modo - Västervik 170114
Domsjö: Håller med, satt och kikade på Brynäs - DIF innan matchen och herregud vilken skillnad det är.
+ 1