+ 2
Inlägg: 1790584
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 170114
Modo40: "är alla Modofans medgångssupportrar" ?
Dit hör väl du också vad det verkar?
Själv är jag motgångssupporter. Ju sämre det går, desto positivare blir jag.
Dit hör väl du också vad det verkar?
Själv är jag motgångssupporter. Ju sämre det går, desto positivare blir jag.
+ 2
Sv: Modo - Västervik 170114
Modo40: Håller med , vi skall vara glada om vi når topp 8.
Det är väl vad detta lag kan mäkta med i bästa fall.
SHL finns inte på kartan, då måste dt in sex, sju nya spelare med kvalifikationer
Det är väl vad detta lag kan mäkta med i bästa fall.
SHL finns inte på kartan, då måste dt in sex, sju nya spelare med kvalifikationer
Är alla MoDo fans medgångs supportrar ?
När det går bra så hyllas dom som gudar, när dom förlorar är dom helt värdelösa
Snäll, inse en sak.....MoDo är inte bättre än såhär
Försök inse det, så behöver man inte bli så besviken när man förlorar, dock glad när dom vinner
Det är bara ett under och ett mirakel som kan föra MoDo till SHL....och det miraklet stod Leksand för i fjol.......