Inlägg: 1790657
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 170114
Robin Ztorken L:
Tycker vårt största problem är FW sidan, i princip har vi endast två kedjor som kan producera framåt, plus Ritche som i nuläget saknar vettiga lekkamrater. Däremot kan den kedjan åtminstone få till regelbundet spel i anfallszon.
Oscar Öhman i all ära men det kommer inte komma så mkt produktion från han sida denna säs iaf. Det handlar lite om ha "näsan ovan vatten" för den kedjans del. Därav att vi inte alltid får till det "med puck". Sen någon av juniorerna blixtra till med ett mål, el nån aktion.
Det defensiva spelet känns, framförallt sedan man slutade jaga som skållade råttor över hela banan.
Tycker vårt största problem är FW sidan, i princip har vi endast två kedjor som kan producera framåt, plus Ritche som i nuläget saknar vettiga lekkamrater. Däremot kan den kedjan åtminstone få till regelbundet spel i anfallszon.
Oscar Öhman i all ära men det kommer inte komma så mkt produktion från han sida denna säs iaf. Det handlar lite om ha "näsan ovan vatten" för den kedjans del. Därav att vi inte alltid får till det "med puck". Sen någon av juniorerna blixtra till med ett mål, el nån aktion.
Det defensiva spelet känns, framförallt sedan man slutade jaga som skållade råttor över hela banan.
+ 1
Mindre troligt dock att dom skulle sänka sig till den nivån