+ 1
Inlägg: 1790940
Svarskommentarer
Sv: Modo - Västervik 170114
Confusius:
Jo men jag tror även att hade vi tagit in en målvakt som klarat att vara första målvakt i ett SHL lag så hade vi aldrig förlorat mot Leksand.
Körde hela säsonger med 2 målvakter som knappt varit backup målvakter i andra lag.
Jo men jag tror även att hade vi tagit in en målvakt som klarat att vara första målvakt i ett SHL lag så hade vi aldrig förlorat mot Leksand.
Körde hela säsonger med 2 målvakter som knappt varit backup målvakter i andra lag.
Vill minnas att vi kvalade med Challe!
Den där degraderingen var bara resultatet av att klubben varit på väg dit under 5-6 säsonger, där det återkommande temat var defensivt svaga backar och centrar inget annat! Visst hade vi haft Ullmark ifjol kanske vi hade kunnat skjuta upp den ofrånkomliga degraderingen någon säsong!