Inlägg: 1791028
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Confusius:
Har inte bestämt mig för om jag skall kalla honom smooth eller smoothie, det ger sig....
Har inte bestämt mig för om jag skall kalla honom smooth eller smoothie, det ger sig....
+ 1
www.allehanda.se/ishockey/hockeyallsvenskan/modo-forstarkar-sitt-unga-lag-varvar-amerikansk-forward
www.eliteprospects.com/player.php?player=11568