Robin Ztorken L: Tycker samma,man kan säga att Leksand har den bästa inställningen men men man kan också bli väldigt skakiga. Tänker på kvalet 14/15. Fast då hade man stjärnlirare som Ryno,Guter och Ritola. Leksand är starkare som ett kollektiv än när man har enstaka riktigt bra lirare. För att vi skulle kunna vinna en serie mot Leksand så måste vi jobba hårdare än dom och ha en än bättre inställning. Jag skulle föredra Rögle.
Inlägg: 1791847
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille:
Intervju m David R., han har inte erbjudits nytt hittills. Bra tycker jag, där kan man vänta tills efter säsongen.
En plussare
Intervju m David R., han har inte erbjudits nytt hittills. Bra tycker jag, där kan man vänta tills efter säsongen.
En plussare