1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507728 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1791960

Sv: Modo - Mora 170120
Tarasov: Nej, domaren var nog den sämsta jag sett på många år, men då har jag inte sett hockey mer än i 37 år. Riktigt riktigt urusel.

Kulltorp. Jag skriver att det beror på att vi har två målvaktstavlor och slår en indianare.
Vad exakt är det du inte förstår i det? År det läsförståelse eller vad är det som gör att du inte förstår?

Svarskommentarer

Sv: Modo - Mora 170120
{5647}:
Har på känn att sämre domarinsatser ligger framför oss;)

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB