Eller: såg inte matchen igår. hur såg Steen ut?
Inlägg: 1792105
Svarskommentarer
Sv: Juniortråden
dempa: Tycker att Steen var rätt bra. Defensivt skicklig, men kom väl inte fram så mycket offensivt som man kunnat hoppas.
Första och tredje perioden kan ha varit det bästa Modo presterat hittills i vinter. Mora är det överlägset bästa laget vi mött.
Första och tredje perioden kan ha varit det bästa Modo presterat hittills i vinter. Mora är det överlägset bästa laget vi mött.
+ 2