{5647}: Jag å min sida tyckte domaren höll en bra nivå i dag. Hade han inte gett Skröder 2+2 hade någon fått lämna matchen med hjärnskakning. Modo hade också många fula grejer som han antingen såg eller släppte. Derby, kallas det.
+ 5