1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507792 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1792885

Sv: Modo - Timrå 170123
{5647}: Jag å min sida tyckte domaren höll en bra nivå i dag. Hade han inte gett Skröder 2+2 hade någon fått lämna matchen med hjärnskakning. Modo hade också många fula grejer som han antingen såg eller släppte. Derby, kallas det.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå 170123
Woody Jokinen: Ja, men jag har inte ens kritiserat fördelningen av utvisningar. Är alla så dåliga på att läsa eller är det läsförståelsen?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB