Inlägg: 1793307
Svarskommentarer
Sv: Modo - Almtuna 170125
{5647}: Jo men än om det är i affekt försvara det ju inte handlingen. Han träffar ju fasiken bara huvudet. Riktigt korkat.
Nu blir det ju återfall också så lär få vila ett tag nu.
Ivandrago: Tycker dom där är oerhört farliga. Stor skaderisk. Laddar man sådär så ska det mkt till för att man ska orka hålla emot. Är nog få som har den balansen och ingen spelar nog i HA.
Nu blir det ju återfall också så lär få vila ett tag nu.
Ivandrago: Tycker dom där är oerhört farliga. Stor skaderisk. Laddar man sådär så ska det mkt till för att man ska orka hålla emot. Är nog få som har den balansen och ingen spelar nog i HA.
Sv: Modo - Almtuna 170125
{5647}: tyvärr är blomstrands tackling regelrätt. Farlig, visst. Brejcaksär däremot både idiotisk värd straffet. Tyvärr värd 5-10 matcher
+ 1
Sedan är brejcaks ett solklart matchstraff, men jag tror att den är i affekt för att han ser hur lyrenäs blir skadad.