+ 1
Inlägg: 1794011
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Ja ja, känner igen den gamla bortförklaringen att man lättar av smällen och sedan har det visat sig om man bryter ned sekvensen i bildrutor så visar det sig att man lyft från isen innan tacklingen.
+ 1
Sen tycker jag det är rätt tydligt att Janne just hoppar in tacklingen. Många tacklingar så lättar ju tacklaren av själva smällen. Men här tycker jag han är i luften före han träffar Blomstrand.