+ 1
Inlägg: 1794294
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 170129
{5647}: Nja där handlar det ju om att man fördelar pengarna olika till lag i samma liga.
Här handlar det ju ändå om olika ligor. Där en liga SKA vara sämre än den andra.
Det stora problemet som du säger är väl att SHL tycker sig styra och ställa över svensk hockey men egentligen bara ser till sig själv. (Kanske logiskt?)
Förbundet hade nog klarat av bättre att inte vara partisk.
Här handlar det ju ändå om olika ligor. Där en liga SKA vara sämre än den andra.
Det stora problemet som du säger är väl att SHL tycker sig styra och ställa över svensk hockey men egentligen bara ser till sig själv. (Kanske logiskt?)
Förbundet hade nog klarat av bättre att inte vara partisk.
Med hocleyförbundet god minne hade man kanske kunnat fördela det mer rättvist, men med jubelidioter som jörgen på shl eller egoistiska ledare som look och Helber lär det inte hända.