Inlägg: 1794551
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 170129
Gavelo:
Hade dom redan i sommar, vilket man har mer förståelse för eftersom det är off season men nu så måste dom ha räknat publiken helt fel eller handlat på tok för mycket.
Hade dom redan i sommar, vilket man har mer förståelse för eftersom det är off season men nu så måste dom ha räknat publiken helt fel eller handlat på tok för mycket.
Sv: Modo - Pantern 170129
Gavelo: Jag var nog lite otydlig där. Jag menade i slutändan det sammanlagda intresset inom SHL kontra HA.
+ 1
Jag ser hellre en helt jämn fördelning oavsett om det är pantern med 1000 pers på sina hemmamatcher eller Modo med sina 4000.
Läste för övrigt nyss att KHK i shl svårt att betala ut spelarlönerna, tungt om så är fallet!