+ 1
Inlägg: 1794740
Svarskommentarer
Sv: Modo - Pantern 170129
{8198}: "Det är inte tränarnas fel när spelarna spelar under sin egen förmåga t.ex hedman o paris."
Eller så får inte spelarna de roller de passar bäst med.
Är spelsystem/taktik/coacing bristfällig så kommer inte alla spelare att spela på sin högsta förmåga och då presterar laget dåligt och här har ju tränaren/coachen ett gigantiskt ansvar.
Eller så får inte spelarna de roller de passar bäst med.
Är spelsystem/taktik/coacing bristfällig så kommer inte alla spelare att spela på sin högsta förmåga och då presterar laget dåligt och här har ju tränaren/coachen ett gigantiskt ansvar.
+ 1
Var det inte svarten som värvade ihop det laget då vi åkte ut. Vi har varit ett sjunkande skepp i flera år och AJ fick i princip ett helt nytt lag denna säsong medans resten av HA lagen har haft spelare med mkt HA rutin.
Det är inte tränarnas fel när spelarna spelar under sin egen förmåga t.ex hedman o paris.