{7225}: Kräftgång inte bara de senaste åren utan även denna säsong, tror det är kört nu att ens nå slutspel. De har tappat sin fina form efter de plockade in nya "stjärnspelare", får vara glad om man slipper kval.
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte