Inlägg: 1795981
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ikväll fick jag en försenad present av en kompis. (Tack Preben.) Han hade råkat stöta på den här bilden på en en av "mina matchtröjor" på en loppis. Peter Hirsch hette den förra ägaren, målvakt i MoDo.(2000-2003) nr:31. Bonus är den äkta autografen på fotografiet. :)
Hur man däremot får bilden upprätt vet jag inte. Men den blir kanske mer realistisk som liggande. ;)
Hur man däremot får bilden upprätt vet jag inte. Men den blir kanske mer realistisk som liggande. ;)
+ 6

Var det inte en jävla massa strul även förra gången han var i klubben?! Att utläsa av hans uttalanden verkar han ju livrädd för sin klubbs supportrar!
Inte så konstigt iofs när en del av supporterleden(och även fotbolls-ledningen) består av fd. och nuvarande medlemmar i Hells Angels, men han verkar ju ändock inte lämplig på sin position.