Inlägg: 1796170
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Domsjö: Trevligt att AJ hyllas av så många
Han har lyckats få MoDo ur SHL och i bästa fall, om gudarna vill så blir dom Topp 8 i år
Ändå hyllas han för sitt jobb
Måste gratulera AJ till att ha kommit till en klubb som har så stor förståelse när man inte lyckas
Tar på sig ansvaret ?
Vilket ansvar då.......att föra dom tillbaka till SHL där MoDo var innan AJ började...
Han har lyckats få MoDo ur SHL och i bästa fall, om gudarna vill så blir dom Topp 8 i år
Ändå hyllas han för sitt jobb
Måste gratulera AJ till att ha kommit till en klubb som har så stor förståelse när man inte lyckas
Tar på sig ansvaret ?
Vilket ansvar då.......att föra dom tillbaka till SHL där MoDo var innan AJ började...
+ 5
Misslyckas AJ tar han på sig ansvaret dessutom verkar han vara anträffbar.
Svartvadet verkar ha varit raka motsatsen i det avseendet.