Inlägg: 1796228
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo40: Hellre humor än evig överdriven pessimist. Du märkte inte att hockeygudarna var på LIF's sida det kvalet? Målvakterna som var kass och det var Svartvadets värvningar, vad skulle AJ göra åt det? Både Reideborn och Bjurö var kass.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo40: Tyvärr är det bara så att alla böcker att oavsett färg,har sina negativa troll. Det är precis som med Zebran att det negativa går aldrig att få bort.
+ 2
Gillar din ironi, kul att du har humor.....