Inlägg: 1796310
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Schemat är verkligen ett skämt.
Det blandas 3.5matchers veckor med hela veckors uppehåll.
Vi hade ett helt gäng hemmamatcher på rad i januari när folk typ inte har nå cash. Sen blir det löning, ja då har vi inte match på en vecka igen.
Det blandas 3.5matchers veckor med hela veckors uppehåll.
Vi hade ett helt gäng hemmamatcher på rad i januari när folk typ inte har nå cash. Sen blir det löning, ja då har vi inte match på en vecka igen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Suck kan arbets dagen vara över så man kan åka hem se lite hockey och slipper vara fast i Sundsvall ☺
+ 3
Modo ligger 11:a men eftersom spelschemat haltat något otroligt så ljuger tabellplaceringen ganska rejält.