+ 1
Inlägg: 1796897
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brukar vara vd och sportchefen som är med i dom förhandlingarna ja.
+ 1
Eller är tränarna med och bestämmer?
Och det tråkiga är.som sagt att det inte är en best of the Best turnering. Man hade kunna lämna Sellgren eller Stenqvist hemma och gett en annan kille chansen utan större problem.
Inte direkt så J-VM är direkt nära till heller...