+ 2
Inlägg: 1797079
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
WDY: 3 kval på 5år talar ju sitt tydliga språk. I år kan faktiskt bli första gången vi inte kvalar på länge. ;-)
Tror dock aldrig detta är det bästa som kan hända Modo. Än om vi går upp så har denna resa knappast stärkt föreningen.
Tror dock aldrig detta är det bästa som kan hända Modo. Än om vi går upp så har denna resa knappast stärkt föreningen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
WDY:
Apropå ingenting är det någon som har koll på Tobias Aronsson slösurfade lite och upptäckte att han är registrerad för matcher från J18 hela vägen upp men kan inte minnas att han fått spela så mkt.
Apropå ingenting är det någon som har koll på Tobias Aronsson slösurfade lite och upptäckte att han är registrerad för matcher från J18 hela vägen upp men kan inte minnas att han fått spela så mkt.
Förhoppningvis kan vi om några år sitta och säga att det här var det bästa som kunde hända Modo. Eller så har vi konkat.