Måste säga att jag blir imponerad när en "köttskalle" helt plötsligt börjar trycka in 26 puckar som nu Martin Laumann Ylven gör i norska ligan.
Inlägg: 1798095
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Norska ligan är väl sisådär också. Ylvens största problem var väl inte heller att han var helt oduglig på hockey, utan att han är helt jävla dum i huvudet.
+ 2