+ 1
Inlägg: 1798829
Svarskommentarer
Sv: Modo - VIK 170213
Monno: Ställde frågan till Charlotte när spelschemat kom ut och var spikat hur dom kunde lägga så pass många matcher hemma på måndagar istället för det preliminära som först kom ut , då låg det betydligt fler matcher hemma fre å lördagar istället.
Svaret var att det var önskemål från sponsorer/företag i stan att spela mer hemma på vardagar och även att motståndarna hade haft synpunkter på schemat.
Sen skall det vara osagt om just Charlotte var med och spikade schemat för Modos räkning.
Men svaret kom från henne till mig.
Bara att dom har tre sista matcherna på borta plan säger ju en hel del !!
Nu i detta läge så kanske det är till vår fördel bara ?!!
Svaret var att det var önskemål från sponsorer/företag i stan att spela mer hemma på vardagar och även att motståndarna hade haft synpunkter på schemat.
Sen skall det vara osagt om just Charlotte var med och spikade schemat för Modos räkning.
Men svaret kom från henne till mig.
Bara att dom har tre sista matcherna på borta plan säger ju en hel del !!
Nu i detta läge så kanske det är till vår fördel bara ?!!
Missade större delen av matchen. Såg mest ba 3dje. Blev mest förbannad.
Tycker man slet bra men till ingen nytta. Mkt soloåk t.ex. Man spelade med huvudet under armen totalt såg det ut som.
Eller huvudet i arslet till och med.