Tarasov: Modo Chanel premium, tycker det hela är en skit idé, om nu syftet ska vara att öka tillgängligheten o öppenheten så får det faktiskt motsatt effekt. Stänger istället UTE folk som inte har möjligheten att betala för ytterligare en betaltjänst Om Modo verkligen vill nå ut till sina trogna supportrar ska tjänsten givetvis vara gratis, bete Er inte som ett drygt topplag i Shl, när Ni faktiskt är ett bottenlag i Allsvenskan, ödmjukhet om jag får be.
+ 9