+ 1
Inlägg: 1799565
Svarskommentarer
Sv: Modo - VIK 170213
Nucky:
Det långsiktiga strategiska jobbet har inte funnits på 20 år. Det är därför det är så jävla illa ställt som det är.
Det långsiktiga strategiska jobbet har inte funnits på 20 år. Det är därför det är så jävla illa ställt som det är.
+ 4
Så du menar att allt jobb och långsiktigt arbete med juniorer och klubben går i stöpet för att man värvar två spelare?
Vad är det som säger att klubben skulle bli passiva igen och avsluta arbetet/satsningen med egna juniorer och unga spelare?
Antar att du är kraftigt emot en quick-fix lösning som Hanses också då.
Om Sedin mot alla jävla förmodan skulle betämma sig för att flytta hem, skulle i princip alla klubbar i Europa ställa sig i kö.
Mer profesionella spelare är svåra att hitta.