1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507753 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1799565

Sv: Modo - VIK 170213
bisterfinnen: Vilket jävla trams.
Så du menar att allt jobb och långsiktigt arbete med juniorer och klubben går i stöpet för att man värvar två spelare?
Vad är det som säger att klubben skulle bli passiva igen och avsluta arbetet/satsningen med egna juniorer och unga spelare?
Antar att du är kraftigt emot en quick-fix lösning som Hanses också då.
Om Sedin mot alla jävla förmodan skulle betämma sig för att flytta hem, skulle i princip alla klubbar i Europa ställa sig i kö.
Mer profesionella spelare är svåra att hitta.

Svarskommentarer

Sv: Modo - VIK 170213
Nucky: Eklöfs första år vid rodret var bra. Sen dess....

Sv: Modo - VIK 170213
Nucky:

Det långsiktiga strategiska jobbet har inte funnits på 20 år. Det är därför det är så jävla illa ställt som det är.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB