+ 1
Inlägg: 1800764
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8198}: Först var det "grannens grabb", nu blir det nog "allmänhetens åkning" som ska greja detta!
+ 3
Ja att det här grymma laget inte ens klarade sig till slutspel i HA är helt och hållet AJs fel. Laget är ju annars bäst på isen. Kanske man ska ställa upp med bra tränare på isen för då vinner man ju. Spelare vad är det? Allt hänger ju på tränarn och styrelseordförande.
Oh the irony.