Domsjö: Ojojoj den bentacklingen på Skröder...
Inlägg: 1801887
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Robin Ztorken L:
Håller med om att 3p är roligast men en tvåa är inte så dumt om löven förlorar idag
Håller med om att 3p är roligast men en tvåa är inte så dumt om löven förlorar idag
Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Robin Ztorken L: Det var väl en jävla tur att skröder assade där,höll ju på ställa till det rejält i situationen innan.