+ 8
Inlägg: 1803234
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: När jag kommer hem följer jag ditt exempel
Skål i förskott
Skål i förskott
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Var ett program på Channel Pre. som kallas juniorkollen, intervju med Sundell/Omark. Sundell gav ett bra intryck, inget fel på Omark bara preferenser från min sida. De togs upp att 99 ansågs vara de mest talangfulla, vilket betyder Berglund/Aronsson/Walfridsson av det som varit uppe. Är själv lite nyfiken på Max Tjernström han har lirat ganska mkt landslag, producerat lite i J20 nämndes tyvärr inget om honom. Utöver det var det lite allmänt om lagen. Hr för övrigt läst(minns tyvärr inte var) att 00 kullen nationellt skall vara relativt stark.
Var ett program på Channel Pre. som kallas juniorkollen, intervju med Sundell/Omark. Sundell gav ett bra intryck, inget fel på Omark bara preferenser från min sida. De togs upp att 99 ansågs vara de mest talangfulla, vilket betyder Berglund/Aronsson/Walfridsson av det som varit uppe. Är själv lite nyfiken på Max Tjernström han har lirat ganska mkt landslag, producerat lite i J20 nämndes tyvärr inget om honom. Utöver det var det lite allmänt om lagen. Hr för övrigt läst(minns tyvärr inte var) att 00 kullen nationellt skall vara relativt stark.
Gud hör bön.