+ 2
Inlägg: 1803516
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Seger imorgon samtidigt som Löven vinner över Almtuna så har faktiskt Modo bara en poäng till Play Off med Almtuna kvar att möta. Jobbigt spelprogram för Modo visst. Men genast får man drömma lite igen. Seger imorgon så borde iallefall kontraktet vara näst intill säkrat.
+ 1
Så dom räknas som väldigt stark årskull minst sagt.
Dahlin är ju antagligen draft 1a. Wernblom vet vi ju alla m.fl. m.fl.