Inlägg: 1803648
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag förstår inte varför många HV fans tyckte AJ var så kass? 13/14 slutade HV på 10onde plats med 71 poäng, 11 poäng från kval.
När AJ tog över säsongen 14/15 så slutade dom på en 5e plats med 92 poäng, visst det blev en massa skit där men myntet hade väl 2 sidor där om jag minns rätt.
När AJ tog över säsongen 14/15 så slutade dom på en 5e plats med 92 poäng, visst det blev en massa skit där men myntet hade väl 2 sidor där om jag minns rätt.
Var likadant ifjol, och i år är det ännu mer frekvent att förlora dessa
Man spelar jämt mot topplag och förlorar de matcher man måste vinna för att känna sig säker
Tror trenden håller i sig, men man vet aldrig....det kan vända......