+ 1
Inlägg: 1804601
Svarskommentarer
Sv: Modo - Mora 170227
Monno: Grattis till nytt kontrakt, förlåt för alla mina små provokationer som jag absolut är fullt medveten om att jag ibland smyger in. Skål ta me fan !!!!
+ 5
Sv: Modo - Mora 170227
Monno: äh ge dig nu. sedan vi åkte ur har inte Carl gjort annat än stöttat. han hejar på Modo i hA utan tvekan! så sluta leta negativa ting i allt han skriver..
Om vi torskar resten och västerås och löven tar 3p var inför sista så har vi 66, Västerås 65 och löven 64. De möts, och vi har bättre målskillnad. Vi är safe :)
Om vi torskar resten och västerås och löven tar 3p var inför sista så har vi 66, Västerås 65 och löven 64. De möts, och vi har bättre målskillnad. Vi är safe :)
+ 4
Att du inte heller verkar inse själv när du trollar/provocerar gör det ju inte bättre. :-)