{7225}: jag tog ju bara ett par exempel, det finns säkert många fler genom åren och dessutom i denna trupp, finske talangen Vesalainen är ytterligare ett exempel som står och stampar på samma ställe i utvecklingen. Tror att flera av talangerna skulle utvecklas nog så bra i HA eller till och med bättre där.
Inlägg: 1805253
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Eller: Absolut att många skulle utvecklas bättre i HA men jag trodde inte att det var det som vi pratade om. Jag måste ha missförstått.