+ 1
Inlägg: 1807171
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Nej, men han borde vara en rätt stabil kille på den här nivån. I vinter har han varit katastrofal med pucken och riktigt dålig rent generellt. Han är betydligt bättre än så under rätt förutsättningar...
Tkr nog det Hedman bjudit på de två senaste säsongerna inte varit nåt vidare. Förra året var konkurrensen i ärlighetens namn inte så hård, de flesta backarna var rätt dåliga. Welch var väl rätt ok, Heshka sket i det, resten prestera väl sådär. Tkr Hedman var bättre 2007 än idag. I bästa fall märks han inte.